به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ

تو کجایی پسر فاطمه(سلام الله علیها)

*خواستم بحر طویل باشه، مسلما مشکلات زیادی داره، مثل سایر موارد خوشحال می شم گوشزد کنید.


امشب دل من تاب ندارد نگهم خواب ندارد و کسی جز تو برایم غزل ناب ندارد؛ و دعا می کنم امشب: رسد آن روز که گویم دل من جز پسر فاطمه(س) ارباب ندارد.

(ادامه شعر در ادامه مطلب)

دعا می کنم امشب و تمنا کنم امشب که خداوند رساند به نگارم دل تارم و به داروی وجودش برهاند تن زارم و رهایم کند امشب ز جدایی، پسر فاطمه(س) آخر تو کجایی؟! شود این هفته بیایی، برسد روز رهایی و رسد از تو به یک لحظه صدایی و دو چشمانِ همه لحظه ای از دور کند بر تو نگاهی؟!


یابن زهرا دلمان مرده در این دوری و هجران و چه آسان شده دوری ز تو آسان، بریدند امید از دلمان جز تو طبیبان؛ ای تو درمان همه تشنگی ما، تو باران! تو کجایی؟! پسر فاطمه(س) آخر تو کجایی؟!



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

تو کجایی پسر فاطمه(سلام الله علیها)

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ

*خواستم بحر طویل باشه، مسلما مشکلات زیادی داره، مثل سایر موارد خوشحال می شم گوشزد کنید.


امشب دل من تاب ندارد نگهم خواب ندارد و کسی جز تو برایم غزل ناب ندارد؛ و دعا می کنم امشب: رسد آن روز که گویم دل من جز پسر فاطمه(س) ارباب ندارد.

(ادامه شعر در ادامه مطلب)

دعا می کنم امشب و تمنا کنم امشب که خداوند رساند به نگارم دل تارم و به داروی وجودش برهاند تن زارم و رهایم کند امشب ز جدایی، پسر فاطمه(س) آخر تو کجایی؟! شود این هفته بیایی، برسد روز رهایی و رسد از تو به یک لحظه صدایی و دو چشمانِ همه لحظه ای از دور کند بر تو نگاهی؟!


یابن زهرا دلمان مرده در این دوری و هجران و چه آسان شده دوری ز تو آسان، بریدند امید از دلمان جز تو طبیبان؛ ای تو درمان همه تشنگی ما، تو باران! تو کجایی؟! پسر فاطمه(س) آخر تو کجایی؟!

نظرات  (۳)

 

سلام برادر...

 

دست مریزاد،خیلی زیبا بود.

من هر روزم با خوندن نوشته های شما شروع میشه.

آرامش خاصی بهم میده.

 

التماس دعا.

پاسخ:
سلام علیکم
خیلی لطف دارید بزرگوار
دعا بفرمایید...
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۷ پرستو مهاجر
عالیـــــــ و زیبا بهتون تبریک میگم
ادامه بدید که استعداد در شما نهفته است:)

کاش منم ......
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی ممنون لطف دارید...

از امام رضا علیه السلام بخواید. منم از آقا خواستم...
۱۸ مهر ۹۲ ، ۲۰:۲۳ محتـ ـسبـ
سلام
از قافیه و عروض اصلا سر درنمیارم اما یه جوری بود انگار
انگار وزن نداشت
اما مضمونش خوب بود و خیلی قشنگ بود
پاسخ:
سلام علیکم
عنوان رو عوض کردم :)

ممنون از نظرتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی