به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۱ ق.ظ

خدا با من است...

خدا با من است

حتی اگر

من با او نباشم...



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

خدا با من است...

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۱ ق.ظ

خدا با من است

حتی اگر

من با او نباشم...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۷

نظرات  (۷)

۰۷ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۵۳ مرتضی نظری
خدایی را دوست دارم که بی هیچ منتی همیشه همراهم هست...
پاسخ:
همیشه...
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۴ آریـــــــــــا
سلام جمله ی خیلی زیبایی بود.....

امیدوارم خدا ازت بگیره هرچی که خدارو ازت میگیره
از حضورت ممنونم.
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون بابت دعای خیلی خوبتون... :)
خواهش می کنم.

سلام دلاور. جزاکم الله خیرا

 

همراهی خدا چند بخش می شه برادر.....تو اگه با خدا بودی، خدا با توست در حد تیم ملی!!!!!

حدیث قدسی داریم که می فرماید"با من باش تا من با همه ی خدائی ام برای تو باشم"

 

اما اگه تو با خدا نبودی، خدا با تو همان می کند که با کافران می کند.....به عبارتی از نعمت الهی برخوردار میشی تا جائی که خدا را فراموش کنی......به عبارات بهتر، به حال خودت رها میشی.....

 

بنابراین فکر می کنم باید به فکر اصلاحیه باشی!!!! جسارتم را ببخش...صمیمانه گفتم

 

عزیز و سربلند باشی

یا علی

پاسخ:
سلام اخوی
اون کافر اگه لحظه ای خدا باهاش نباشه می تونه به زندگیش ادامه بده؟
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۶ ✜خـادم المهدی✜
احسنت++++++++
به ما هم سری بزنید
یا علی مدد
پاسخ:
سلام علیکم
چشم.
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۰ سفیـــر نـــور
خدا با من استــــــ.!
الهی و ربی من لی غیرک
..
سلام
ممنون از حضورتون..
انشالله بتونیم سرباز آقا باشیم..
با چه اسمی لینکتون کنم؟البته اگه راضی باشید...
دعامون کنید
یازهرا
پاسخ:
سلام علیکم

خواهش می کنم

ان شاءلله...

"به طعم گندم"
Like
پاسخ:
ممنون :)
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۳ ₪ بنـتـ الـهـدی₪
احسنتـــــــ/.
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی