به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ

تمام آبرویمان از خون شهداست...

کاش نریزد

آبرویی که

          بهایش

               خون شما بوده است

ای / شهدا...


(@ ش ه ی د)



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

تمام آبرویمان از خون شهداست...

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ

کاش نریزد

آبرویی که

          بهایش

               خون شما بوده است

ای / شهدا...


(@ ش ه ی د)

نظرات  (۱)

سلام امیرحسین جان
خیلی خوشحالم و بخودم می بالم که دارم یه دوست جدید پیدا می کنم و افتخار این رو داشتم چندبار میزبانی نگاه گرمت رو برعهده داشته باشم! چون زمان اجازه نداد بصورت اجمالی مطالبت رو یه نگاه کردم و واقعا از زیبایی و سادگیش لذت بردم!
از خدا برات طلب زیباترین زیباییهاش رو می کنم و از همین تریبون دعوتت می کنم تا بهمون افتخار بدی و همیشه پیش ما بیای و با نظرات سازندت به من و دوستانم در هر چه بهتر انجام دادن وظایفمون کمک کنی!ماها همه متعهدیم به بودن، به خوب بودن، به باد هم بودن، به بیاد هم بودن، به با خدا بودن، به خدایی بودن و خدایی موندن، به اینکه زندگیمون رو خدا ببینیم و چشم باز کردن صبحمون تا بستن شبمون به خدا ختم بشه و سختی ها و آسانی هامون رو با خدا ببینیم!
....................................
+دوست دارم با کمک به هم بتونیم فضای مجازی رو هم غرق عشق خدا کنیم
+با نام به طعم گندم لینک شدین؛ اگر تمایل داشتین ما رو هم لینک کنین
یاحق
پاسخ:
سلام اخوی
لطف دارید شما
مطالبی که می ذارید نوشته خودتون هستن؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی