به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ق.ظ

خورشید

تــو کـه بــاشـی؛

خــورشـیــد

شـبـانــه بـه آسـمــان مـی آیــد!



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

خورشید

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ق.ظ

تــو کـه بــاشـی؛

خــورشـیــد

شـبـانــه بـه آسـمــان مـی آیــد!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۸
امیر حسین

نظرات  (۷)

۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۳:۰۸ راحله دهقان
سلام

برزوم و منتظر شما... لطفا بیاین...

مطلب قشنگی بود... میشه استفاده کنم از مطالبتون؟؟؟
پاسخ:
علیکم السلام
چشم.
بله... البته ترجیحا با ذکر منبع.
سلاااااااااااااااااااااااااام خسته نباشید مطالبتون خوب بود استفاده کردم

ایول خخخخخخخخه مشهری عزیز                                                            

پاسخ:
سلام علیکم
تشکر لطف دارید
بنده رو می شناسید؟ همشهری هستیم؟ :-?
سلاااااااااام دوباره من شمارو میشناسم ولی شما منو نمیشناسید.خخخخخ فشار نیار زور نزن نمیشناسی به خدا هههههههه     :d
پاسخ:
علیکم السلام
از کجا می شناسید بنده رو؟ شبکه های اجتماعی؟
سلام به خدا قصد سرکار گذاشتن ندارم معرفی کردش دوستم این سایتو منم اومدم استفاده کردم . ولی خب کلی به پیر و به پیغمبر و جد و اجدادم قسمم داد اسمشو نگم نمیشه بگم خو //////////////////   : (
پاسخ:
سلام
:|
چی بگم والا...
برادر هستید دیگه؟!
ماجرا عجیبه برام...
سلام من خواهر هستم نه برادر از اسمم مشخصه خخخخخخخ والا نمیشه بگم چه عجیبی داره مگه می خوایین مجرم دستگیر کنین ؟؟؟؟؟؟خخخخخ برادر عزیز من معرفی کنم خودمو نمیشناسید اخه چه فایده داره؟

پاسخ:
سلام علیکم
که اینطور
نمی دونستم راویس اسم دختره.
خیره ان شاءلله.
سلام
خوبه خوشحالم به معلوماتتون اضافه شد اخر عمری سبب خیری شدیم خخخخ انشالله شر نباشه خیر پیش کش به هر حال خوشحال شدم باعث افتخاره...درضمن شعراتون خیلی قشنگه
ممنون در پباه حق
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
یا زهرا سلام الله علیها
............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی