به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ب.ظ

لبخند تو امامم . . .

لــــبـخــنـد تـــو آرام روان اســتـــــ

بـــخـــنـد . . .


(تصویر در ادامه مطلب)



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

لبخند تو امامم . . .

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ب.ظ

لــــبـخــنـد تـــو آرام روان اســتـــــ

بـــخـــنـد . . .


(تصویر در ادامه مطلب)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۸
امیر حسین

امام خامنه ای

نظرات  (۷)

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۳۵ پرستو مهاجر
چه قدر قشنگ مینویسید
خوش به حالتون
نه فقط این متن که دارم براش نظر میگذارم
همه ی دل نوشته های وبلاگتون رو میگم!

من قلمم رو گم کردم!!
دیگه نمیتونم بنویسم!!!

:(
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون، لطف دارید

چرا؟
چی شده؟؟

 

سلام عرض کردم برادر گرامی

چن وقتی نبودم،دلم برای نوشته هاتون شدیدا تنگ شده بود.

 

 

چنــــدی است کــــه سفت و سخت پابنــــد تـــــوام
دل بستــــه ی لبخنــــــد خـــــــوشــــایند تــــــــــوام
لبخنـــــــــــد بــــــزن بـــــرای من هـــــــــر لحظـــــــه
من عـــــــــاشق حس پشت لبخــــــــند تـــــــــــوام

آقــــــــــــاجان خیلی دوستتون دارم.........

عکستون هم که حرف نداره....

 

 

پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار
لطف دارید به بنده
پاینده باشید ان شاءلله
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۸ مســـــافر ســـــــــاده دل
بابا شما که یه پا شاعری...
پاسخ:
سلام علیکم
لطف دارید...
فکر نمیکردم عکسش عکس" امام خامنه ای" باشه .....
زیبا بود و متناسب....
پاسخ:
سلام علیکم
متشکر...
سلام
خیلی قشنگه این لبخند
خدا کنه مردم قدرش رو بدونن
پاسخ:
علیکم السلام
ما مردم...
کاش..
ای جان....
سلام
احسنت نوشته هاتون خوبه..
من تا از اینجا اومدم.......
شما نویسنده ای؟
از کجا اینجوری مینویسید؟
مربوطبه تحصیلاتتونه؟
شما مشهدی هستید..
موفق باشین
پاسخ:

سلام علکم بزرگوار

تشکر لطف دارید

نویسنده که چه عرض کنم، خب می نویسیم اینایی که می بینید

از کجا... نمی دونم! وقت نوشتن حس می کنم اینجور بهتره و می نویسم.

تحصیلات هم خیر، در این زمینه نیست

واسه دونستن اطلاعات بیشتر در این زمینه می تونید به پستی که 4 مرداد به مناسبت سالروز نوشتنم گذاشتم سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی