به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۹ ق.ظ

رویش سیاه، اما در آسمان تو بود...

امروز

دیدم که در آسمان حریمش

کلاغی پر می زد


امروز

دیدم که کلاغ ها نیز

به حریمش راه دارند

قدم می زنند

پرواز می کنند

و حتی شاید قطره قطره اشک می ریزند!


من

پیش از این نیز دیده بودم

پرواز یک کلاغ را

و شنیده بودم صدایش را

اما پرواز او در آسمان حریم رضا(ع) دیدنی تر بود

ولی نمی دانم

چرا امروز صدایی نشنیدم از کلاغ ها

شاید صدایشان گیر کرده بود

جایی میان گلو و دهان

و بغض کرده بودند


فکرش را که می کنم

با خودم می گویم "حق دارند"

نه فقط کلاغ ها

که همه روسیاهان حق دارند بغض کنند

وقتی که می بینند

رأفت آن امام رئوف را



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

رویش سیاه، اما در آسمان تو بود...

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۹ ق.ظ

امروز

دیدم که در آسمان حریمش

کلاغی پر می زد


امروز

دیدم که کلاغ ها نیز

به حریمش راه دارند

قدم می زنند

پرواز می کنند

و حتی شاید قطره قطره اشک می ریزند!


من

پیش از این نیز دیده بودم

پرواز یک کلاغ را

و شنیده بودم صدایش را

اما پرواز او در آسمان حریم رضا(ع) دیدنی تر بود

ولی نمی دانم

چرا امروز صدایی نشنیدم از کلاغ ها

شاید صدایشان گیر کرده بود

جایی میان گلو و دهان

و بغض کرده بودند


فکرش را که می کنم

با خودم می گویم "حق دارند"

نه فقط کلاغ ها

که همه روسیاهان حق دارند بغض کنند

وقتی که می بینند

رأفت آن امام رئوف را

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۰

نظرات  (۱)

۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۱۲ سربازِ گمنام

سلام

چهل روز مانده به محرم و چله نشینی حسینی

دوباره امسال بساط زیارت عاشورا

 

از 25 شهریور تا 4 آبان

ایت الله بهجت

چهل روز مانده به محرم چله  گناه نکردن بگیرید

تا سوز دل و اشک چشمانتان برای سیدالشهدا زیاد شود

 

یا حسین

بیشتر در وبلاگ adinehha.blogfa.com

پاسخ:
سلام علیکم
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی