به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۰۳ ب.ظ

پوستر - دکتر سعید جلیلی، گفتمان انقلاب

پوستر - دکتر سعید جلیلی


با این که هنوز طرفداری از شخص خاصی نمی کنم و انتخابم رو نکردم، اما دکتر جلیلی یکی از سه چهار تا گزینه هام هستن.

و به هر حال گفتمانشون گفتمان انقلاب هست

لذا این پوستر رو زدم


دکتر سعید جلیلی، گفتمان انقلاب



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

پوستر - دکتر سعید جلیلی، گفتمان انقلاب

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۰۳ ب.ظ

پوستر - دکتر سعید جلیلی


با این که هنوز طرفداری از شخص خاصی نمی کنم و انتخابم رو نکردم، اما دکتر جلیلی یکی از سه چهار تا گزینه هام هستن.

و به هر حال گفتمانشون گفتمان انقلاب هست

لذا این پوستر رو زدم


دکتر سعید جلیلی، گفتمان انقلاب

نظرات  (۳)

بله جز معدود کاندیداهایی هستن که گفتمانشون ....انقلابی واقعا
گزینه ی اول من ایشونه , پیشنهاد میکنم آقای جلیلی رو انتخاب کنید
پاسخ:
سلام علیکم
این که گفتم تصمیم نگرفتم مال اون موقع بود
الان دیگه تقریبا تصمیم نهاییم رو گرفتم
دکتر جلیلی :)
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۶ علی عباسپور
خوشحالم از این بابت.
پوستر های بعدی تو هم قرار بده. البته با سایز بزرگترش هم خوبه.
و من الله التوفیق
پاسخ:
سلام علیکم
این پوستر هم سایزش خیلی بزرگ بود
اما اینجا کوچیک گذاشتم
فکر کنم بچه های سایت آقا سعید گذاشته باشن با کیفیتش رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی