به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ

پست ثابت موقت

سلام علیکم

این پست ثابت و موقت رو گذاشتم تا از همه ی عزیزانی که دنبال می کنن مطالبم رو و دوستان عذرخواهی کنم

البته مطلب می ذارم ان شاءلله، اما باید عذرخواهی کنم بابت یه سری مسائل

ادامه مطلب رو ببینید.

چند روزیه که وارد دانشگاه شدم، و مسلما یه مقدار زندگیم تحت تاثیر قرار گرفته و طول می کشه تا جا بیوفتم، و البته قبل اون هم چند وقتی بود که کم حوصله شده بودم که ادامه داره. ان شاءلله سعی می کنم هرچه سریعتر برنامه ریزی منسجمی برای خودم داشته باشم و یه مقدار باحوصله تر شم و ذهنم بازتر شه برای پست گذاشتن( کسی می تونه در این زمینه ها کمکم کنه؟ ) و ان شاءلله حتما وقت مناسبی سر زدن به وبلاگ های شما و بررسی نظراتتون قرار می دم.

لذا ازتون معذرت می خوام که یه مدته نظراتتون تایید و جواب داده نمی شه، و بهتون سر نمی زنم. همچنین عذرخواهی می کنم اگه یه مدته کمیت و کیفیت مطالب پایین اومده.

از لطف و صبر شما ممنونم

التماس دعا دارم از همتون

یا علی علیه السلام



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

پست ثابت موقت

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ

سلام علیکم

این پست ثابت و موقت رو گذاشتم تا از همه ی عزیزانی که دنبال می کنن مطالبم رو و دوستان عذرخواهی کنم

البته مطلب می ذارم ان شاءلله، اما باید عذرخواهی کنم بابت یه سری مسائل

ادامه مطلب رو ببینید.

چند روزیه که وارد دانشگاه شدم، و مسلما یه مقدار زندگیم تحت تاثیر قرار گرفته و طول می کشه تا جا بیوفتم، و البته قبل اون هم چند وقتی بود که کم حوصله شده بودم که ادامه داره. ان شاءلله سعی می کنم هرچه سریعتر برنامه ریزی منسجمی برای خودم داشته باشم و یه مقدار باحوصله تر شم و ذهنم بازتر شه برای پست گذاشتن( کسی می تونه در این زمینه ها کمکم کنه؟ ) و ان شاءلله حتما وقت مناسبی سر زدن به وبلاگ های شما و بررسی نظراتتون قرار می دم.

لذا ازتون معذرت می خوام که یه مدته نظراتتون تایید و جواب داده نمی شه، و بهتون سر نمی زنم. همچنین عذرخواهی می کنم اگه یه مدته کمیت و کیفیت مطالب پایین اومده.

از لطف و صبر شما ممنونم

التماس دعا دارم از همتون

یا علی علیه السلام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۲
امیر حسین

نظرات  (۳)

۰۳ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۴۳ مرتضی نظری
سلام امیر جان.امیدوارم خوب باشی عزیز
میگم داداش در مورد اینکه در چه مورد بنویسی: پیشنهادم اینه که اول از همه تقویم رو نگاه کنی...
بعدشم کتاب زیاد مطالعه کن...
پاسخ:
سلام داداش
ممنون از پیشنهاد خوبت.
موفق باشید :)
پاسخ:
ممنون
همچنین ان شاءلله
با سلام
جمعی از ایرانیان پایبند به اصول انسانی تصمیم گرفته اند برای حفظ آبروی

خانواده های کم درآمد و مبارزه با گـــرانفروشی سال نو را بدون خریدو

مصرف آجیل جشن بگیرند اگه موافقین بسم الله ...
لطفا اطلاع رسانی کنید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی