به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۹ ق.ظ

ترس بی مورد - شاید هم بامورد! -

بسم الله الرحمن الرحیم

ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه؛ انک انت الوهاب

و این چیزیست که از آن می ترسم!

خدایا، نکند روزی برسد که تو دستمان را ول کنی و به جایی برسیم که قلب هایمان به تو پشت کنند - آن هم بعد از رو آوردن به تو - و بدتر از آن؛ فکر کنیم که راه درست را انتخاب کرده ایم!

گاهی اوقات فکر می کنم ترس من بی مورد است... مگر می شود خدا بنده اش راه رها کند؟!

خودت کمک کن که تمام تلاشمان را در راهت بکنیم و هیچ وقت از تو دور نشویم

که تمام امیدمان به توست




نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

ترس بی مورد - شاید هم بامورد! -

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه؛ انک انت الوهاب

و این چیزیست که از آن می ترسم!

خدایا، نکند روزی برسد که تو دستمان را ول کنی و به جایی برسیم که قلب هایمان به تو پشت کنند - آن هم بعد از رو آوردن به تو - و بدتر از آن؛ فکر کنیم که راه درست را انتخاب کرده ایم!

گاهی اوقات فکر می کنم ترس من بی مورد است... مگر می شود خدا بنده اش راه رها کند؟!

خودت کمک کن که تمام تلاشمان را در راهت بکنیم و هیچ وقت از تو دور نشویم

که تمام امیدمان به توست


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۳۱
امیر حسین

نظرات  (۲)

۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۳ پرستو مهاجر
سلام
به نظر من هم ترستون بی مورد هست اما در صورتی که ما خودمون رو به زور از خدا جدا نکنیم!
خدا هیچ وقت بنده اش رو هرچه قدر هم گناه کار ول نمیکنه که اگر یک ثانیه از ما غافل باشه مطمئننا نابود میشیم!
اما گاهی خدا دست مارو مثل یک مادر محکم تو دستش گرفته اما ما به زوووووور دستمون رو بیرون میکشیم که به هوای شیطنت گم بشیم!

حواسمون باشه همیشه ما دستمون رو تو دست خدا نگه داریم:)
موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم بله حق با شماست به زور دستمون رو میکشیم اما چرا خدا بهمون این اجازه رو میده؟! :( اگه ناشکری نمیشد میگفتم من این اختیار رو نمیخوام:(
۰۱ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۵۲ پرستو مهاجر
این همون حق انتخاب ماست.
حق انتخاب این که با خدا باشیم یا بی خدا!
حق انتخاب این که راه راست رو بریم یا کج؟
این همون عقل و اختیار ماست که مارو از بقیه موجودات متمایز کرده!
پس باید واسه این حقی که بهمون دادن خدارو شکر کنیم.
اگر این حق رو نداشتیم و از سر غریزه مدام تسبیح خدا میگفتیم قشنگ تر بود یا حالا که حق انتخاب داریم و با عقل و درکمون راه درست رو انتخاب میکنیم؟؟
حالا که با عشـــــــــــــــــق خدارو تسبیح میکنیم؟؟
به نظر من این دومیه خیلی قشنگ تره.
پاسخ:
دومی قشنگ تره اما به نظر من به ریسکش نمیارزه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی