به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ق.ظ

امضا، دلتنگ هوایتان...

دلم سخت محتاج هوایی برای نفس کشیدن است
شلمچه می خواهد
طلائیه می خواهد
فکه می خواهد
هویزه می خواهد
دوکوهه می خواهد
...

پ.ن:
هر جور تمایل دارید، بگذارید روی حساب پررویی، روی حساب زیادخواهی، روی حساب بیش از وسع خود خواستن
دست من نیست
دلم عجیب برای هواتان تنگ است ...


نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

امضا، دلتنگ هوایتان...

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ق.ظ
دلم سخت محتاج هوایی برای نفس کشیدن است
شلمچه می خواهد
طلائیه می خواهد
فکه می خواهد
هویزه می خواهد
دوکوهه می خواهد
...

پ.ن:
هر جور تمایل دارید، بگذارید روی حساب پررویی، روی حساب زیادخواهی، روی حساب بیش از وسع خود خواستن
دست من نیست
دلم عجیب برای هواتان تنگ است ...
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۳

نظرات  (۴)

دارم دستنوشته های شهید علم الهدی رو میخونم... به یاد جنوب...

"دلم عجیب برای هواتان تنگ است شهدا..."

التماس دعا
سلام
ان شاء الله که امسال بتونید برید جنوب!
دعا کنید منم جور بشه برم جنوب......
مدتهاست به ما سر نزدی.......
پاسخ:
سلام برادر
تشکر
ان شاءلله که جور بشه.

چشم، ان شاءلله سر می زنم برادر بزرگوارم :)
سلام دلاور. جزاکم الله خیرا


چطوری برادر؟! ما را نمی بینی خوش می گذره؟
رزمنده هم قبول داره...همچین که استارت بهمن زده میشه دیگه دلت دست تو نیست...مدام هوای پرواز داره..
ان شاء الله که رهروشون باشیم صلوات بفرست..

عزیز و سربلند باشی
یاعلی
پاسخ:
به به
سلام علیکم جناب رزمنده
احوال شما؟!
همچنین شما ان شاءلله. ان شاءلله همیشه سربلند باشی و هیچوقت شرمنده ی شهدا نشی.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یا زهرا سلام الله علیها
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۰۱ یه تکونی به خودت بده
ان شاءالله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی