به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۳۲ ب.ظ

احساسات بی جا!

بسم الله الرحمن الرحیم

گاهی اوقات جای "عقل" را در تصمیم گیری های ما "احساسات" میگیرد!

چیزی که شاید برای بسیجی ها گاهی اتفاق می افتد

کاش کمی فکر میکردیم

که آیا اگر رهبرمان در این موقعیت بود، از کار ما خوشش می آمد؟!


پ.ن1: خطاب به کسانی که هنگام سخنرانی ناطق نوری در شب بیست و سوم رمضان در حرم مطهر امام رضا وقتی که ناطق حرفای بو دار و بی ربط به مناسبت و مکان زد اونجوری رفتار کردن.

پ.ن2: این چند روز نتم مشکل داره، شاید پست نذارم.



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

احساسات بی جا!

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

گاهی اوقات جای "عقل" را در تصمیم گیری های ما "احساسات" میگیرد!

چیزی که شاید برای بسیجی ها گاهی اتفاق می افتد

کاش کمی فکر میکردیم

که آیا اگر رهبرمان در این موقعیت بود، از کار ما خوشش می آمد؟!


پ.ن1: خطاب به کسانی که هنگام سخنرانی ناطق نوری در شب بیست و سوم رمضان در حرم مطهر امام رضا وقتی که ناطق حرفای بو دار و بی ربط به مناسبت و مکان زد اونجوری رفتار کردن.

پ.ن2: این چند روز نتم مشکل داره، شاید پست نذارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۳
امیر حسین

نظرات  (۳)

سلام
با تبادل لینک موافقین؟
پاسخ:
سلام علیکم جناب ملکی اگه میخواید لینک کنید ایراد نداره:) مطالب از خودتونه؟
۲۸ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۳۱ پرستو مهاجر
سلام
کاش ولی در برابر همه ی سکوت این چند سال با حضور هر ساله ی ناطق نوری و گند زدن به احیاء همه مردم این حاج اقای .... هم یکم به خودش میومد و حاضر میشد دست از سر این جناب ناطق برداره....

احساسات بی جا نبود، هرچیزی یه حد و اندازه ای داره!
مردم از یک شخصیت سیاسی همچین توقعی ندارن!
نمیدونم تو رواق امام بودید یا نه اما اونقدر افتضاح بار اورد که مردم راه میرفتن و ذکر های مراسم قران به سر رو میگفتن!
نمیدونم چرا همیشه باید ما مردم سکوت کنیم و پیرو خط رهبری باشیم!(البته که بودیم به نظر من اصلا کار اشتباهی نبوده)
اما کاش بقیه سیاسیون هم یه بویی از ولایت به مشامشون خورده بود....

واقعا متاسفم برای استان قدس و حاج اقای .....
پاسخ:
قبول دارم احیای مردم رو به هم زد من توی رواق امام نبودم، اما همون صحن جامع هم خبرهای مشابه بود. بعضیا که اصلا میدونستن چه خبره و اون شب حرم نیومده بودن واسه احیا، بعضی ها هم که وسط مراسم بلند شدن رفتن بیرون. ما مردم نباید همیشه سکوت کنیم، اما باید همیشه پیرو خط رهبر باشیم( شما عقیده ای غیر این دارید؟ ) کار مردم هم نمیشه گفت اصلا اشتباه نبوده(به نظر من) اما من هم خیلی تند رفتم فکر کنم. مردم خیلی توهین نکردن، فقط با یه مقدار کم به هم ریختن سخنرانی و اعتراض بهش فهموندن که بدونه مردم حواسشون هست. اما نمیدونم اگه حضرت آقا اونجا بودن این رو تایید میکردن یا نه؟!
۳۰ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۴۱ پرستو مهاجر
منم نمیدونم تایید میکردن یا نه!
اما دیگه حماقت از این بالاتر که ادم تو مراسم احیا جلو اون همه ادم تو جایی مثل حرم امام رضا به رهبر مملکت توهین کنه!!!!

واقعا غیر قابل تحمله !
یعنی من به شخصه اگر اون رفتار مردم رو نمیدیدم تعجب میکردم!


موفق باشید:)
پاسخ:
به نظر من حماقتش این نبود که به نظر میخواست نظام و رهبر رو زیر سوال ببره حماقتش اینجا بود که احتمالا مردم رو نفهم فرض کرد و فکر کرد کسی چیزی نمیفهمه. فکر کنم حرفای من هم خیلی درست نبود. ان شاءلله پست رو ویرایش میکنم و اون بخش آخر رو حذف میکنم. ممنون. ان شاءلله شما هم موفق باشید. التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی