به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۳۶ ب.ظ

رها نکن

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا

همیشه از این میترسم که دستم رو رها کنی

و من رو از امام زمانم دور کنی

کاری کن که همیشه با خودت باشم

و همیشه دلم اسیر خودت باشه

یا غایت آمال العارفین



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

رها نکن

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۳۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا

همیشه از این میترسم که دستم رو رها کنی

و من رو از امام زمانم دور کنی

کاری کن که همیشه با خودت باشم

و همیشه دلم اسیر خودت باشه

یا غایت آمال العارفین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۳
امیر حسین

نظرات  (۲)

۱۴ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۲۳ حمید عطایی
سلام اقای رعایی عزیز.
ممنون از حضور و لطفتون در حق بنده.
فرمایشات آقا درباره هنر در آخزین سفرشون به قم توی سال89 اوایل آبان ماه بود، دقیقاً یادم نیست این فرمایش توی کدوم سخنرانی آقا بود، فکر میکنم برای اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود، دنبال مشروح فرمایشاتشون گشتم تا براتون ارسال کنم، متأسفانه مطلب کاملی پیدا نکردم. خودتون با مراجعه به چند سابت ایشالا پیداش میکنید.
موفق باشین.
انشاء الله خدا هممون رو از یاران امام زمانمون قرار بده و نه از غافلین.
التماس دعا برا فرج آقا.
پاسخ:
ممنون از لطفتون جناب عطایی:)
با سلام خدمت و عرض ادب. خدا قوت و خشته نباشید.
از اینکه به وبلاگ ما اومدین ازتون ممنونم.
وبلاگ ما گروهی بوده و به تمام مباحث خداشناسی و اوصلف الهی می بردازد شما می توانید هر سوالی که در مورد خداوند متعال دارید با ما در میان بزارید. انشاءالله که با کمک هم بتونیم تصویر درستی از هستی رو داشته باشیم.
حقیر جمعه ها مطلب جدید می نویسم و در خدمتتتون هستم.
بازم به ما سر بزنید من هم میام خدمتتون و از مطالب شما استفاده خواهم کرد.
باتشکر
پاسخ:
خیلی ممنون ان شاءلله استفاده میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی