به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۳۶ ب.ظ

هر چی که دارم از توئه، خدایا شکرت

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نتایج کنکور رو دادن

خدایا ازت ممنونم

تو کسی بودی که توی تمام این راه همراه من بودی و هستی... هرچند که من گاهی حواسم به تو نبود!

همیشه همراهم بودی

هر وقت کم اوردم تو پشتم بودی

خدایا یادته...؟؟؟

چند ماه پیش که شروع کردم به خوندن واسه کنکور چقدر از دوستام عقب بودم؟

اما تو بودی که کمکم کردی

هنوز هم باورم نمیشه دوستایی که همراه با هم کار میکردیم و از من جلوتر بودن حالا رتبشون حدود دویست، سیصد شده باشه!!

خدایا باورم نمیشه که این رتبه ی من چیزی غیر از کمک های تو باشه

حتی مطمئنم که میخواستی رتبم بهتر نشه، وگرنه کاری نمیکردی تا من که هیچ وقت واسم اینجوری نشده بود، سر جلسه ی کنکور 6 تا سوال دینی رو جا بندازم!

خدایا شکرت!

ازت میخوام تا آخر عمرم همراهم باشی

که هیچ همراه و پشتیبانی بهتر از تو نیست


پ.ن: واسه کسایی که به قصد کنجکاوی اومدن میگم، رتبه ی منطقه 17 و رتبه ی کشورم 66 .

پ.ن2: دعا کنید برای مرحله ی بعدی کنکورمون هم موفق شم(آزمون عملی) تا بتونم تو رشته و دانشگاه دلخواهم قبول شم:)



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

هر چی که دارم از توئه، خدایا شکرت

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۳۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نتایج کنکور رو دادن

خدایا ازت ممنونم

تو کسی بودی که توی تمام این راه همراه من بودی و هستی... هرچند که من گاهی حواسم به تو نبود!

همیشه همراهم بودی

هر وقت کم اوردم تو پشتم بودی

خدایا یادته...؟؟؟

چند ماه پیش که شروع کردم به خوندن واسه کنکور چقدر از دوستام عقب بودم؟

اما تو بودی که کمکم کردی

هنوز هم باورم نمیشه دوستایی که همراه با هم کار میکردیم و از من جلوتر بودن حالا رتبشون حدود دویست، سیصد شده باشه!!

خدایا باورم نمیشه که این رتبه ی من چیزی غیر از کمک های تو باشه

حتی مطمئنم که میخواستی رتبم بهتر نشه، وگرنه کاری نمیکردی تا من که هیچ وقت واسم اینجوری نشده بود، سر جلسه ی کنکور 6 تا سوال دینی رو جا بندازم!

خدایا شکرت!

ازت میخوام تا آخر عمرم همراهم باشی

که هیچ همراه و پشتیبانی بهتر از تو نیست


پ.ن: واسه کسایی که به قصد کنجکاوی اومدن میگم، رتبه ی منطقه 17 و رتبه ی کشورم 66 .

پ.ن2: دعا کنید برای مرحله ی بعدی کنکورمون هم موفق شم(آزمون عملی) تا بتونم تو رشته و دانشگاه دلخواهم قبول شم:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۱
امیر حسین

نظرات  (۱)

سلام جناب رعایی
بهتون تبریک میگم
ان شالله همیشه خدا همراهتون باشه
پاسخ:
علیکم السلام ممنون همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی