به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۱۰ ب.ظ

من...

بسم الله الرحمن الرحیم

فکر کنم یه مقدار لازم باشه از شرایط خودم بگم تا بتونم بخش های بعدی وبلاگم رو هم بنویسم.

برای این که خیلی اینجا شلوغ نشه توی ادامه مینویسم.

اسم و فامیلم که فعلا مشخصه.

سنم هم که واسه خیلی از دوستان نت مشخصه، اما واسه اونایی که نمیدونن میگم که 18 سالمه.

عقایدم هم که کم کم مشخص میشه، توی اطلاعاتی که در مورد خودم واسه وبلاگ نوشتم هم یکم توضیح دادم.

اهل کرمانم.

تا الان هم تحصیلاتم توی کرمان بود.

سال اول و دوم دبستان رو توی دبستان ادیب خوندم؛ سال سوم که خواستم برم دبستان امام هادی علیه السلام شعبه ی کرمانش تاسیس شد و رفتم اونجا و تا پایان دوره ی دبستان رو اونجا خوندم  ( به نظر خودم فوق العاده بود این دبستان، غیر از وجه های اعتقادی، از نظر درسی هم خیلی خوب بود) . بعد از اون توی آزمون ورودی سمپاد قبول شدم و رفتم راهنمایی علامه حلی. دبیرستان هم تا سال سوم توی علامه حلی بودم تا این که بعد از شش سال درس خوندن توی سمپاد تغییر رشته دادم به هنر و برای پیش دانشگاهی به مدرسه ی هنرهای زیبا رفتم.

الان هم کم کم دارم واسه ی مرحله ی دوم کنکورمون تمرین میکنم برای رشته ی گرافیک.که ان شاءلله تو بخش عملی آزمون هم موفق شم و اگه خدا بخواد برم دانشگاه هنر یا دانشگاه تهران.

و این که منتظرم نتایج کنکور حدود 1 هفته دیگه بیاد.

توی جوامع مجازی با همین اسم و فامیل خودم حضور دارم و احتمالا هر جا که amirhoseynr ببینید منم.

گاهی عکاسی میکنم، گاهی نقاشی، گاهی پوستر و کارای گرافیکی دیگه میکنم، گاهی کتاب میخونم و...

دیگه فکر کنم در همین حد اطلاعات کافی باشه فعلا

ان شاءلله که هممون عاقبت به خیر شیم

التماس دعا

یاعلی علیه السلام



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

من...

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۱۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

فکر کنم یه مقدار لازم باشه از شرایط خودم بگم تا بتونم بخش های بعدی وبلاگم رو هم بنویسم.

برای این که خیلی اینجا شلوغ نشه توی ادامه مینویسم.

اسم و فامیلم که فعلا مشخصه.

سنم هم که واسه خیلی از دوستان نت مشخصه، اما واسه اونایی که نمیدونن میگم که 18 سالمه.

عقایدم هم که کم کم مشخص میشه، توی اطلاعاتی که در مورد خودم واسه وبلاگ نوشتم هم یکم توضیح دادم.

اهل کرمانم.

تا الان هم تحصیلاتم توی کرمان بود.

سال اول و دوم دبستان رو توی دبستان ادیب خوندم؛ سال سوم که خواستم برم دبستان امام هادی علیه السلام شعبه ی کرمانش تاسیس شد و رفتم اونجا و تا پایان دوره ی دبستان رو اونجا خوندم  ( به نظر خودم فوق العاده بود این دبستان، غیر از وجه های اعتقادی، از نظر درسی هم خیلی خوب بود) . بعد از اون توی آزمون ورودی سمپاد قبول شدم و رفتم راهنمایی علامه حلی. دبیرستان هم تا سال سوم توی علامه حلی بودم تا این که بعد از شش سال درس خوندن توی سمپاد تغییر رشته دادم به هنر و برای پیش دانشگاهی به مدرسه ی هنرهای زیبا رفتم.

الان هم کم کم دارم واسه ی مرحله ی دوم کنکورمون تمرین میکنم برای رشته ی گرافیک.که ان شاءلله تو بخش عملی آزمون هم موفق شم و اگه خدا بخواد برم دانشگاه هنر یا دانشگاه تهران.

و این که منتظرم نتایج کنکور حدود 1 هفته دیگه بیاد.

توی جوامع مجازی با همین اسم و فامیل خودم حضور دارم و احتمالا هر جا که amirhoseynr ببینید منم.

گاهی عکاسی میکنم، گاهی نقاشی، گاهی پوستر و کارای گرافیکی دیگه میکنم، گاهی کتاب میخونم و...

دیگه فکر کنم در همین حد اطلاعات کافی باشه فعلا

ان شاءلله که هممون عاقبت به خیر شیم

التماس دعا

یاعلی علیه السلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۸
امیر حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی