به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ق.ظ

اصلاح - اجازه انتشار - موقتا پست ثابت.

بسم الله الحکیم

این پست ( که نوشته بودم مطالب بدون ذکر نام نویسنده یا منبع منتشر نشن، و اگه بدون این دو منتشر می شن نوشته شه مال خودتون نیست )، رو ویرایش می کنم.

به خاطر احتمال پیش اومدن یه سری مشکلات این رو خواسته بودم.

ان شاءلله خود ائمه نمی ذارن این مشکلات پیش بیاد

باز هم مثل قبل انتشار بدون نام نویسنده بلامانع است ( به شرط منتشر نشدن با نام کس دیگه. )

التماس دعا
یا زهرا سلام الله علیها



نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

اصلاح - اجازه انتشار - موقتا پست ثابت.

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ق.ظ
بسم الله الحکیم

این پست ( که نوشته بودم مطالب بدون ذکر نام نویسنده یا منبع منتشر نشن، و اگه بدون این دو منتشر می شن نوشته شه مال خودتون نیست )، رو ویرایش می کنم.

به خاطر احتمال پیش اومدن یه سری مشکلات این رو خواسته بودم.

ان شاءلله خود ائمه نمی ذارن این مشکلات پیش بیاد

باز هم مثل قبل انتشار بدون نام نویسنده بلامانع است ( به شرط منتشر نشدن با نام کس دیگه. )

التماس دعا
یا زهرا سلام الله علیها

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۰
امیر حسین

نظرات  (۵)

سلام
من یه تعدادی مطلب از شما انتشار دادم تو شبکه های اجتماعی
تو همه شونم منبع رو نوشتم جز یکی دو تا که حواسم نبود
حلال می کنید ؟
پاسخ:
سلام علیکم
بله قبل از این به دیگران اجازه می دادم انتشار بدن
اما از این به بعد واقعا می ترسم مشکلاتی پیش بیاد
قطعا حلال می کنم :)
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۱ محبوبه سادات
سلام .
اگر می شه اجازه بدین در شبکه های اجتماعی نشر داده بشه ، .... فکر کنم  مطالبی  که  درخصوص ائمه ع می نویسید بهتره تا اونجا که می شه  منتشر  بشه ...چراکه باعث تلطیف دل ها می شه ...و اگر حتی  اگر باعث بشه یه نفر هم با دیدن مطلب شما به یاد  ائمه ع بیفته....ثوابش مال شماست ...پس تجدید نظر بفرمایید...و اگر صرفا برای  حظ بردن دلت می نویسی ...که هیچ
پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار
چی بگم والا
خیلی سخت این تصمیم رو گرفتم که اجازه انتشار بدون اسم رو ندم
اما چشم، ان شاءلله فعلا فکر می کنم باز دربارش
کاملا حق با شماست. ولی خب دلیلی هم که بنده دارم بجاست...

فعلا ذهنم متمایل به حرف شماست، که توکل کنم به خدا و ان شاءلله مشکلاتی که ازشون نگرانی دارم پیش نمیاد. ان شاءلله فکر می کنم و تصمیمم رو می گیرم.

اگه این جواب رو خوندید خبر بدید.
۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۰:۰۹ محبوبه سادات
سلام مجدد

می دونید تا نظر ائمه ع نباشه  اندیشه ای نسبت به انها ..خطی در موردشون .....نقش نمی بنده .. ..و بعد از این نظر هست که بعضی ها عامل  می شن...و حرف و خطی می نویسند ....پس خود این عامل و وسیله و رابط امر بودن ارزش داره .....اونی که باید بدونه ..می دونه شما نوشتی ...و اجرش رو به حسابتون می یاره .....مگر این نبود مرحوم شهریار  شعر ملکوتی ..علی ای همای رحمت ...را می سرایه ...و بقیه ماجرا  وخواب حضرت ایت الله مرعشی نجفی  ره......و... 

 ودیگر ....... اینکه متوجه این امر باشین ...مطالبی  که  از شما  وغیره...در مورد ائمه ع  نوشته می شه ...  توسط عده ای خونده می شه ....و اکثر قریب به اتفاق نا خود آگاه زبان به ذکر باز می کنند ..اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم ............السلام علیک یا ابا عبدالله ................السلام علیک یا علی بن موسی الرضا.................السلام علیک  ....... ..........اللهم عجل لولیک الفرج ....................یا صاحب الزمان عج ..........و....... این ذکر ها فضا مادی و معنوی رو عطر آگین می کنه .........و بانی این فضا........... ..کسی نیست جز نویسنده اون متن .....

وکلام اخر از قران کریم 

بسم الله الرحمن الرحیم .........جاهِدُوا بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ ذلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ ...

پاسخ:
سلام علیکم
بنده خودم هم معتقدم که این نوشته ها کار من نیست
و قبل این اجازه داده بودم هر کسی که می خواد منتشر کنه
اما الان به خاطر مساله ای ترسیدم که بعدا مشکل ایجاد شه.

اما خب، حرف های شما درسته

توکل به خدا
ان شاءلله اون مشکلات هم پیش نمیاد.

تشکر می کنم از شما.

پست رو ویرایش می کنم.
یا زهرا سلام الله علیها
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۶:۵۹ طلبـــــه جوانـــــــــــ

سلام دوست عزیز

بنده طلبه هستم از مشهد

اگر امکان داره ادرس های زیر را لینک کنید :

زندگی اما به سبــــک طلبگی

www.zendegi-t.blog.ir

قدم به قدم با اهل بیت :: جنبش مدافعین حریم تشیع

www.modafein.ir

منتظر خبر شما هستم

Pasokhgo_14@yahoo.com

09369746095

پاسخ:
علیکم السلام.
خدا قوت
پاسخ:
سلام علیکم
تشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی