به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...
يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

حرم شما...

من بودم و

باران و

چشمانم و

حرمتان...


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا





نوشته شده توسط امیر حسین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

به طعم گندم

با تمام تلخی همیشگی؛ گندم پدر هنوز روی خوشه است، روی خوشه هاست...

بسم الله الرحمن الرحیم
در نبود تو
می نویسم از برای تو
از برای گریه های شامگاه تو...

می شود برای ما دعا کنی
آن زمان که می چکد
قطره های اشک از دو دیدگان تو
بعد دیدن کار های ما،
در نبود تو...؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر هایم
همه ناتمامند
آخر
در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .

آخرین نظرات

حرم شما...

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

من بودم و

باران و

چشمانم و

حرمتان...


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا



نظرات  (۵)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...

سلام دوست عزیز...واقعا بهتون تبریک میگم، وب قشنگی دارین...خیلی دوست دارم با شما تبادل لینک کنم...اگه دوس داشتین من با عنوان پستوخانه سبز من لینک کنین و بعدش یه ندا بهم بدین تا با افتخار لینکتون کنم...اگه به وبم سر بزنید میتونین از تبادل لینک هوشمند هم استفاده کنین...منتظرتون هستم ...موفق و سبز باشید...یا علی

 خدا تو این ماه نصیب وروزیمون کنه...

(التماس دعا)

پاسخ:
الهی آمین...
سلام
بسیار عالی
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون :)
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۱۴ آهسته عاشق می شوم
موقعی که دلت میگیره و غم داری ...
از ته دل که آه میکشی و میگویی: یا رفیق من لا رفیق له !
مرا نیز به رسم رفاقت دعا کن [گل]
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۲ زهرا تقوی راد
مشهد ، حرم ، ورودی باب الجوادتان
آقا عجیب دلم گرفته برایتان

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی